ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ….ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΙΛΑ!!!

Στις μέρες μας όλο και περισσότερο χρόνο καταναλώνουμε στο χώρο εργασίας, βάζοντας σε δεύτερη και τρίτη μοίρα τη διατροφή και υγεία μας.

Οι περισσότεροι φεύγουν βιαστικά από το σπίτι το πρωί πίνοντας έναν καφέ, μένοντας νηστικοί μέχρι το απόγευμα ή το βράδυ που θα επιστέψουν σπίτι και θα φάνε επιτέλους το κύριο γεύμα της ημέρας, το οποίο συνήθως είναι μεγάλο και πλούσιο σε λιπαρά. Επιπλέον, πάντα υπάρχουν κεράσματα και όταν δεν υπάρχει κάτι άλλο είναι η μόνη επιλογή.

Πρέπει όμως να κατανοήσουμε τη σημαντικότητα της παροχής ενέργειας θρεπτικών συστατικών καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Καταρχήν το πρωινό. Μελέτες έχουν αποδείξει ότι τα άτομα που καθημερινά τρώνε πρωινό είναι πιο δραστήρια και αποδοτικότερα στον χώρο εργασίας. Ένα ποτήρι γάλα με δημητριακά και φρούτο είναι μια γρήγορη, εύκολη και πλήρης επιλογή. Αλλά ακόμη και όταν δεν υπάρχει χρόνος ούτε γι’ αυτό 1 κουλούρι και 1 φυσικός χυμός είναι εξίσου καλή πρόταση.

Κατά τη διάρκεια της ημέρας και μέχρι να έρθει η ώρα του μεσημεριανού, 2 φρούτα, 1 χυμός, αποξηραμένα φρούτα, ένα μικρό σάντουιτς από το σπίτι ή κουλούρι, μπάρες δημητριακών, 1 ελαφρύ γιαουρτά (αν υπάρχει ψυγείο) αποτελούν καταπληκτικές προτάσεις. Η ποσότητα δεν είναι υπερβολική ώστε να φουσκώσουμε αλλά αρκετή για να περιορίσει το αίσθημα της πείνας. Μην αφήνετε το στομάχι σας άδειο για περισσότερες από 4 ώρες.

Και όσον αφορά τα γλυκίσματα που κερνάνε οι συνάδελφοι, αν μείνουμε στο ένα δεν είναι και η καταστροφή του κόσμου αρκεί όμως να μη γίνουν 2, 3……

Αν λόγο φόρτου εργασίας δεν υπάρχει η πολυτέλεια να φάτε μεσημεριανό στο σπίτι, το κλασσικό ταπεράκι είναι ότι καλύτερο αλλά επειδή δεν υπάρχει πάντα η πολυτέλεια του χώρου, ένα τόστακι με τυρί και ζαμπόν γαλοπούλας και ένας φυσικός χυμός ή μια πίτα με κοτόσουβλάκι, και ντομάτα, χωρίς μαγιονέζα και πατάτες τηγανιτές και μια σαλάτα, μπορούν άνετα να αντικαταστήσουν το μεσημεριανό. Φροντίστε οι επιλογές σας να είναι χαμηλές σε λιπαρά και πλούσιες σε φυτικές ίνες

Τέλος κάτι που δεν πρέπει να ξεχνάμε είναι η κατανάλωση νερού. 8-10 ποτήρια είναι απαραίτητα ώστε να κρατάμε το σώμα μας ενυδατωμένο.

Και μην ξεχνάτε ότι στην καθημερινότητα μας πρέπει να υπάρχει ποικιλία.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « ΠΕΙΝΑ vs ΟΡΕΞΗ ΦΑΓΗΤΟ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΛYΨΗ »

Προσθήκη σχολίου

Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε τις (*) απαιτούμενες πληροφορίες, όπου ενδείκνυται. Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.

Επικοινωνία

Ντενίκαρου Αθηνά
Διαιτολόγος - Διαιτολόγος
Δαγκλή 4, Καβάλα, Τ.Κ. 65 403
Τηλ. 2510 228 109
Κιν. 6976 879 099

Βρείτε τις συνταγές μας στο